Nye krus

Ittala krus i retro farger, minner meg om stilen på interiør og klør på begynnelsen av 80 tallet. Brent Orange og kremhvit. Vi hadde 2 krus i rosa, men jeg har siklet på rustfargen nå i 1 år, og nå er de her.

IMG_8516

Jeg har begynt med litt planting inne, i og med at november ble litt hektisk tok jeg meg ikke tid til å plante ute, så nå håper jeg at de kommer seg ut om ikke så lenge. Vi får bare vente til snøen er borte og jorda er frostfri… Valmue blomstene er det jeg gleder meg mest til å så i år. Disse er fra en liten Økologisk blomsterhage som vi besøkte på ferien i Danmark.

IMG_5347

Legg igjen en kommentar

